RELAUNCH GLAMOUR

21 Sep 2017

21 września br. pojawiło się w sprzedaży odświeżone wydanie magazynu „Glamour” (Burda International Polska), z trzema okładkami do wyboru: z Kobietami Roku Glamour – Natalią Nykiel i Joanną Jędrzejczyk oraz wybraną przez czytelniczki Dziewczyną Roku Glamour, Klaudią Halz.
Relaunch magazynu został przeprowadzony w oparciu o wyniki badań zrealizowanych na zlecenie Burda International Polska. 

W nowym odświeżonym „Glamour”, który ma aż 236 stron jest jeszcze więcej mody, urody, fitnessu zdrowia, kultury oraz  psychologii. Pojawiły się również nowe działy m.in. Newsletter (tj.  modowe mikrotrendy w ujęciu lifestylowym) oraz Wellbeing (tj. jak utrzymać ciało i duszę w super formie). Magazyn zyskuje również nowy layout, który jest bardziej nowoczesny, czytelny i przyjazny.

W dziale Fashion czytelniczki znajdą dużo praktycznych porad i trendów sprawdzonych przez redakcję a w dziale Beauty produkty i zabiegi sprawdzone przez redaktorki magazynu „Glamour”. W dziale Generacja przeczytają o tym jak dobrze funkcjonować we współczesnym świecie. W dziale Extra znajdą  temat numeru czyli zjawisko lub trend, który zainspirował redakcję w tym miesiącu i jest ucieleśnieniem misji magazynu Glamour. W dziale Hotline przeczytają o najciekawszych wydarzeniach i doświadczeniach kulturalnych, które dostarczą rozrywki i przyjemności.Ponadto razem z październikowym numerem magazynu „Glamour” rusza Akcja „Szaleństwo zakupów” z kuponami rabatowymi do wykorzystania w sklepach w całej Polsce.

Relaunch magazynu wspiera będzie ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca TV (TVN, TVN Style, PST Theme Pakiet Kobiecy, PTV MIX KOBIECY), radio: RMF FM oraz Radio Eska, kino Atlantic, ekrany na dworcach Platform Channel, prasę (tytuły własne Burdy), kampanie w Internecie (ONET, WP oraz strony internetowe Wydawnictwa). Za zakup kampanii TV odpowiada Stracom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy International Polska.


Podobne