Burda przedłużyła licencję na wydawanie magazynu Glamour

25 Jan 2018



Burda International Polska przedłużyła licencję Condé Nast na wydawanie magazynu Glamour, luksusowego miesięcznika skierowanego do młodych kobiet. Da to wydawnictwu możliwość kontynuowania rozwoju brandu w Polsce oraz poszerzania oferty dla klientów reklamowych o nowe zintegrowane produkty w ramach: magazynu, mediów społecznościowych (ciągle rosnące: Instagram ponad 113 tys. obserwujących i Facebook ponad 178 tysięcy fanów), strony www (PV 3158 343, RU 356 479), ecommerce oraz wydarzeń specjalnych.

 

Bardzo się cieszę, że nasza współpraca biznesowa z Condé Nast zostanie przedłużona o kolejne lata. Nasza unikalna wizja rozwoju Glamour na polskim rynku, silna obecność w princie i w digitalu oraz profesjonalny zespół redakcyjny to gwarancja wysokiej jakości treści i wspaniałego dotarcia zarówno dla naszych reklamodawców jak i czytelników – powiedział Alexander Sorg, CEO Burda International Poland.

 

Magazyn Glamour jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie mody i urody oraz interaktywnym przewodnikiem po nowoczesnym stylu życia. Prezentuje i kreuje trendy. W równych proporcjach przygotowuje dla czytelniczek inspiracje i propozycje zakupowe. Styliści magazynu komentują najnowsze trendy prezentowane podczas światowych pokazów mody, w świecie gwiazd oraz dostrzeżone na ulicy nowe zjawiska modowe. Eksperci od urody wybierają najlepsze nowinki i polecają sprawdzone salony kosmetyczne. Co miesiąc czytelniczki Glamour otrzymują także porcję praktycznych informacji na temat pracy, finansów, diety, zdrowego odżywiania i psychologii.

Podobne