Relaunch magazynu ELLE

01 Feb 2018

1 lutego ukaże się na rynku marcowe wydanie ELLE z całkowicie odświeżoną szatą graficzną i nowymi rubrykami, które przygotował zespół kierowany przez nową redaktor naczelną ‒ Martę Drożdż. Nowe ELLE stawia na luksus, nowoczesność i modę. W marcowym wydaniu pojawią są aż cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują 70 proc. numeru. „Moja moda, moje ELLE” – to nowe hasło magazynu.

 

Prace nad relaunchem ELLE poprzedziły badania marketingowe, dzięki nim znamy dokładnie oczekiwania i preferencje naszych czytelniczek, wiemy, o jakim ELLE marzą, i taki magazyn dla nich tworzymy. Czytelniczki ELLE są aktywne, zaangażowane, orientują się w najnowszych trendach, czerpią z życia satysfakcję, codziennie poszukują nowych wrażeń, kochają modę i zakupy. Nowe ELLE odpowiada na ich potrzeby – mówi redaktor naczelna ELLE Marta Drożdż.

 

Równocześnie serwis ELLE.pl przechodzi metamorfozę. ‒ Największe i najpiękniejsze zdjęcia na polskim rynku serwisów premium, czytelniej podane teksty, ekspozycja wideo produkowanego w jakości 4K i nowe, unikatowe formy natywnej promocji dla naszych klientów to nasze priorytety. Zacieśniamy też współpracę redakcji magazynu ELLE i serwisu ELLE.pl, dlatego na stronie głównej użytkownicy znajdą jeszcze więcej artykułów, galerii i filmów związanych z wiodącymi tematami z nowego numeru – mówi Marta Kowalska, redaktor prowadząca ELLE.pl.

 

Nowa szata graficzna

Marcowe wydanie ELLE to totalna zmiana wizualna magazynu. ‒ W makiecie wprowadziliśmy więcej światła, zmieniliśmy czcionkę na kobiecy font Play, który wyłącznie dla ELLE zaprojektowało londyńskie studio graficzne. Magazyn ma więcej świeżości, elegancji i luksusu – dodaje Marta Drożdż, redaktor naczelna.

 

Nowa struktura

Zmiany w magazynie porządkuje nowa struktura pisma. ELLE ma pięć głównych działów – Trendy, Teraz, Uroda, Moda, Ekstra. Rubryka Trendy skupia się na aktualnościach w modzie, jest to miejsce w magazynie, gdzie czytelniczka znajdzie najwięcej modowych inspiracji. W dziale wprowadzono stronę „Polska moda”, na której są odkrywani i wspierani polscy projektanci.

 

O modzie więcej i lepiej

ELLE Teraz to strony łączące modę ze sztuką. Czytelniczka znajdzie tu informacje o najciekawszych premierach, wystawach, wydarzeniach, a także tematy dotyczące psychologii mody. W rubryce ELLE Teraz oddano głos inspirującym kobietom – są one pytane o stosunek do aktualnych wydarzeń związanych z kobiecymi tematami. Ze strony „Książki mojego życia” czytelniczki dowiedzą się, co w literaturze polecają osoby związane z światem mody i trendów.

 

ELLE.pl rośnie w siłę

Z okazji pięciu lat istnienia na rynku również serwis ELLE.pl przechodzi metamorfozę. Obecnie co miesiąc serwis odwiedza 900 000 użytkowników, którzy wyświetlają stronę ponad 10 milionów razy. Tuż po wprowadzeniu kluczowych zmian w styczniu 2018 ELLE.pl odnotowało 33-proc. wzrost wizyt (01.2018 vs 01.2017). Aż 70 proc. użytkowników czyta i ogląda ELLE.pl w telefonach, dlatego układ został jeszcze bardziej dostosowany do małych ekranów.

 

Kampania promocyjna

W ramach działań promocyjnych jest planowana kampania reklamowa obejmująca TV, radio, internet, kino oraz promocję w punktach sprzedaży. Realizacją koncepcji i produkcją spotu zajmuje się agencja Salty Concept, a za zakup mediów odpowiada Starcom. 

Podobne