Relaunch Magazynu Claudia

17 Apr 2018

Magazyn Claudia kończy 25 lat. Z tej okazji od numeru majowego poradnik ukaże się w nowym, rozszerzonym wydaniu. Claudia w nowej odsłonie buduje bliskie relacje z kobietami i łączy ich potrzeby, zgodnie z nowym hasłem przewodnim pisma Między nami, kobietami. Zmiany w magazynie zaplanowano w oparciu o wyniki badań fokusowych zrealizowanych przez Kantar Millward Brown, wspierane przez Atena Research & Consulting.

 

Zmiany w Claudii podyktowały kobiety. To czytelniczki magazynu w przeprowadzonych przez wydawcę badaniach określiły, czego potrzebują, co lubią, czego chcą więcej. - A my chcemy i umiemy słuchać, odczytujemy potrzeby i wprowadzamy je w życie.  Dlatego  nowa Claudia  jest zdecydowanie bardziej różnorodna, kobieca, ma więcej rubryk – skrojonych na miarę i zamówienie naszych czytelniczek, jak choćby powiększone: moda, uroda, mieszkanie  i zdrowy styl życia – mówi redaktor naczelna Justyna Szawdyn.

 

Komu wierzą dziś najbardziej kobiety? Innym kobietom. To światowy trend, którego nie można zignorować i zjawisko, którego doświadczamy na co dzień. Stąd w nowej Claudii obecność tylu kobiet. Opowiadają o swoim życiu, o emocjach i pomysłach na firmę. Razem z nami tworzą nową Claudię, dodaje Szawdyn.

 

Co się zmieni?

Claudia została poszerzona o teksty eksperckie, w tym porady prawne czy szkołę makijażu wspartą kontentem video. W numerze znajdziemy także powiększone działy o zdrowiu, podróżach, wydarzeniach i psychologii, felieton gwiazdy, a także dodatkowe pomysły na aranżację wnętrz

i efektowne pomysły kulinarne z fiszkami do kolekcjonowania. Na specjalne życzenie czytelniczek, uroda i moda pozostają bez zmian tematami dominującymi. Zmianom treści towarzyszy odświeżona szata graficzna oraz nowy język.

 

Kim jest czytelniczka Claudii?

Nowa Claudia ma jasno sprecyzowaną grupę docelową: kobiety w przedziale wiekowym 30-50 lat. Kobieta Claudii to kobieta dojrzała, zarówno 30. latka jak i 50 latka, która w dzisiejszych czasach czuje się nadal młodo. Jest aktywna, świadoma siebie, swojej pracy i rodziny, ma dużo spraw, chce o siebie dbać, być na czasie z nowościami i wiedzieć o tym, co jeszcze może osiągnąć.

 

Zgodnie z naszą strategią biznesową w 2018 stawiamy na: wysoką jakość treści, które publikujemy, indywidualizowanie ich zgodnie z oczekiwaniami naszych czytelników i użytkowników oraz umacnianie naszej pozycji w pięciu najważniejszych dla nas segmentach tematycznych, z których jednym jest advisory (poradniki). Tak też jest w przypadku relaunchu Claudii – to jej czytelniczki decydują o tym, co chcą czytać i o tym co w efekcie znajdą w magazynie. Równocześnie to pewność dla naszych klientów reklamowych, że ze swoją komunikacją, trafią do konkretnych grup odbiorców i zawsze znajdą się w najlepszym możliwym miejscu z punktu widzenia prezentacji swojego produktu. – mówi Magdalena Kieferling, Head of Communications w Burda International Poland.

 

Sprzedaż i dystrybucja

Claudia będzie dostępna w sprzedaży od 18. kwietnia w promocyjnej cenie 1,99 zł (cena regularna to 3,99 zł), a także w wydaniach specjalnych z dodatkami: wielofunkcyjnymi tatuażami (6,99 zł) i kolorowanką dla dorosłych Wiosenne Impresje (16,99 zł). 

 

W trosce o dotarcie do odbiorców z mniejszych miejscowości, wydawca uruchomił usługę prenumeraty.

 

Reklama i marketing

Dla fanek magazynu przygotowano szereg angażujących aktywności, wśród nich m.in. wspólne śniadanie z redakcją dla czytelniczek o imieniu Klaudia. Spotkanie odbyło się pod hasłem Między nami, kobietami, a jego finałem będzie sesja zdjęciowa, która ukaże się na łamach wydania 05/2018 magazynu. 

 

Relaunch miesięcznika wsparty jest kampanią promocyjną w TV (Polsat, TVN, TVN24, PTV Kobieta Premium), radiu, kinie, punktach sprzedaży, prasie lokalnej oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Burda International Polska. 

 

Więcej informacji na www.claudia.pl 

Podobne