25. urodziny Elle Polska

05 Feb 2019

Jubileusz zaczyna się od mocnego akcentu ¬– przed obiektywem stanęło 11 kobiet, które przez te lata tworzyły ELLE i styl Polek, od pierwszej szefowej działu mody do obecnych stylistek. Każda z nich, prezentuje swoje ulubione trendy na sezon wiosna-lato 2019, wspomina swoją pracę w ELLE i opowiada, w jaki sposób moda była tworzona kiedyś, a jak wygląda to dziś.

Bohaterką okładki oraz obszernej sesji mody jest Cleo Ćwiek, modelka, która stała się ulubienicą polskich projektantów. Dla ELLE pozuje we wnętrzach łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych w intrygującej sesji autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika.

Marcowe wydanie to tradycyjnie kompletny przewodnik po trendach wiosna-lato 2019. Specjalnie dla Czytelniczek ELLE redaktorzy wybrali najmodniejsze w tym sezonie wzory, kolory, akcesoria, tendencje w makijażu, fryzurach oraz pielęgnacji.

„Magazyn ELLE stworzyła 21 listopada 1945 roku Hélène Gordon-Lazareff, paryżanka o rosyjskich korzeniach. Marzyła o magazynie, który zapewni współczesnym kobietom dostęp do ekskluzywnej mody i pielęgnacji na najwyższym poziomie, jednocześnie pozostając z nimi w bliskiej, kobiecej relacji. Obecnie ELLE jest wydawane w 46 międzynarodowych edycjach, a idea stworzona przez Hélène Gordon-Lazareff nadal jest w nim obecna i aktualna. Wyjątkowa wizja założycielki magazynu okazała się koncepcją tak silną i istotną dla kobiet, że na stałe określiła tożsamość globalnej marki ELLE. Jesteśmy zaszczyceni tym, że polska edycja ELLE ma za sobą już 25 lat historii świetnej mody. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych Czytelniczek, fanów oraz przyjaciół wiele okazji do wspólnego świętowania” – komentuje Marta Drożdż, redaktor naczelna ELLE.

 

ELLE to najlepiej sprzedający się na świecie luksusowy magazyn o modzie dla kobiet. Wychodzi w aż 46 edycjach, które łącznie sprzedają ponad 6 milionów egzemplarzy rocznie i docierają do ponad 21 milionów czytelników. ELLE Polska ukazuje się raz w miesiącu w cenie: 9,99 zł.

ELLE Polska to bardzo silna marka digitalowa, w której skład wchodzi serwis dla nowoczesnych kobiet elle.pl z prawie 7,6 mln PV miesięcznie* oraz rekordową liczbą unikalnych użytkowników ponad 1,17 mln **. ELLE Polska to także silna społeczność z ponad 200 tysiącami fanów na Facebook`u oraz 107 tysiącami  na Instagramie.

 

Podobne