RELAUNCH MAGAZYNU „COACHING”

07 Mar 2019

7 marca w sprzedaży pojawi się pierwsze wydanie odświeżonego magazynu „Coaching”. - Chcemy inspirować do rozwoju - to się nie zmieniło - mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy Focus. - Ale chcemy też zaoferować czytelnikom narzędzia pozwalające osiągnąć cel w życiu zawodowym i prywatnym.

Wewnątrz „Coaching” zyskał wyraźny podział na część poświęconą pracy i budowaniu pozycji zawodowej,        a także edukacji i życiu prywatnemu. Przybyło narzędzi pozwalających zamienić wiedzę teoretyczną w realne działanie. Przede wszystkim jednak „Coaching” stał się bardziej ekspercki.

- Zdaję sobie sprawę z faktu, że samo słowo „coach” zaczęło budzić określone skojarzenia – mówi Piotr Kościelniak. - To „zasługa” pseudotrenerów, którzy wylewają się z każdego zakątka internetu. Chcemy się od tego trzymać z daleka, dlatego magazyn „Coaching” wraca do korzeni: do psychologii, nauki i rzetelnych badań. Do współpracy zaprosiliśmy wybitnych ekspertów akademickich i praktyków, którzy to, o czym piszą, znają z własnego doświadczenia a nie z filmików na YouTube.

Radę Programową magazynu tworzą Joanna Chmura (psycholog, coach, trener), Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (psycholog, p.o. Dyrektora Centrum Coachingu i Mentoringu Akademii Leona Koźmińskiego), Dorota Minta (psycholog) i dr Marcin Capiga (coach, mentor, trener biznesu, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego).

Z magazynem „Coaching” współpracują również psycholog i mentor Jacek Santorski i filozof Marcin Fabjański.

Odświeżona została również część wizualna „Coachingu”. - Zdecydowaliśmy się na zmianę języka graficznego okładki, operujemy oszczędniejszymi środkami wyrazu, co podkreśla praktyczniejszy wymiar magazynu – mówi Michał Janicki, dyrektor artystyczny grupy Focus. – Pracujemy też ze znakomitymi ilustratorami - Katarzyną Bogdańską i Igorem Morskim.

Podobne