Doradzamy już 3 mln kobiet

07 Oct 2019



Co miesiąc magazyny Dobre Rady i Claudię czyta ponad 1,3 mln czytelników, a serwisy claudia.pl i kobieta.pl odwiedza miesięcznie prawie 1,8 mln użytkowników*. Serwis kobieta.pl we wrześniu 2019 zanotował wzrost o 72% w porównaniu do roku poprzedniego!

 

Polki nam ufają, bo dobrze im doradzamy

Wydawane od kilkudziesięciu lat polskie magazyny Claudia i Dobre Rady oraz serwisy internetowe claudia.pl i kobieta.pl cieszą się niespotykanym zaufaniem wśród czytelniczek. Czemu to zawdzięczamy?

Redaktorki dokładają każdego dnia wszelkich starań, aby zgłębiać ważne sprawy, wyszukiwać trendy i zapewniać czytelniczkom i internautkom inspirujące i edukujące treści. Rodzina i relacje, życie zawodowe, rozwój osobisty i psychologia, inspirujące historie kobiet, uroda, moda, wnętrza i kulinaria - to cała kobieca codzienność, w której jesteśmy obecni.

 

Jesteśmy blisko kobiet

Od 12 lat Claudia przeprowadza metamorfozy kobiet, całkowicie odmieniając ich życie.

Polki, czytelniczki Dobrych Rad wybierają co roku najlepsze nowości kosmetyczne w konkursie Hit Kosmetyczny.

Spotykamy się z Czytelniczkami w całej Polsce, dzieląc się doświadczeniami kobiet  i wzajemnie się inspirujemy.

 

Chcesz, aby Twój produkt kupowało więcej kobiet?

Co miesiąc nasze treści trafiają do ponad 3 milionów Polek, które aktywnie dokonują decyzji zakupowych dla siebie i dla rodziny. To prawie 25% wszystkich kobiet w Polsce w wieku 25-69 lat!

Dzięki zróżnicowanym treściom i kanałom przekazu, docieramy skutecznie do różnych grup demograficznych kobiet, spełniając oczekiwania naszych klientów i dostosowując przekaz reklamowy do odpowiedniej grupy odbiorców.

 

 

 

 

*Czytelnictwo Dobre Rady 547 671, czytelnictwo Claudia 856 092. Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; 7/2018-6/2019; CPW; wszyscy; N=20116; realizacja Kantar Polska S.A.; opracowanie Burda Media Polska sp. z o.o. Claudia.pl 384 374 unikalnych użytkowników, 1 576 004 odsłon; kobieta.pl 1 439 600 unikalnych użytkowników, 5 351 112 odsłon (Google Analytics, 9/2019).

 

Podobne