Alexander Sorg

Chief Executive Officer

Jest odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie biznesem mediowym w Polsce. Do zespołu Burda Polska dołączył we wrześniu 2016.

Justyna Namięta

Dyrektor Generalna Burda International Polska

Odpowiada za zarządzanie operacyjne i strategię rozwoju firmy. Z wydawnictwem Burda w Polsce związana od początku jego istnienia. Od roku 2009 Dyrektor Generalna wydawnictwa.

Dobrosława Snarska-Pełka

Chief Financial Officer

Odpowiada za strategię finansową grupy Burda w Polsce. Nadzoruje pracę działów controllingu, księgowości, IT, administracji. Do wydawnictwa dołączyła we wrześniu 2016 r. 

Anna Podkowińska-Tretyn

Chief Digital Officer

Jest odpowiedzialna za strategię cyfrową wydawnictwa, a także wszystkie redakcje online i dział reklamy digital. Z wydawnictwem związana od 2015 roku.

Agnieszka Bieniak

Chief HR Officer

Zarządza procesami HR wydawnictwa. Jest odpowiedzialna za realizację strategii personalnej firmy oraz wszystkich aspektów personalnych w Polsce. Z wydawnictwem związana jest od  2016 r

Michał Helman

Dyrektor Zarządzający segmentu luksusowego

Zarządza operacyjnie i strategicznie produktami z segmentu luxury and lifestyle. Jest odpowiedzialny za wszystkie aspekty działalności biznesowej produktów: Gala, ELLE, InStyle, Glamour oraz ELLE Deco. Związany z firmą od 2005 roku.

Urszula Wilk

Dyrektor Zarządzająca segmentów: poradnikowy, kulinarny i ogrodniczy.

Zarządza operacyjnie i strategicznie produktami z segmentu poradnikowego, kulinarnego oraz ogrodniczego. Jest odpowiedzialna za wszystkie aspekty działalności biznesowej 15 brandów m. in. Claudia, Dobre Rady, Burda, Samo Zdrowie, Moje Gotowanie, Slowly Veggie, Sielska Kuchnia, Przyślij Przepis, Sól i Pieprz, Mój Piękny Ogród,  Sielskie Życie. Z wydawnictwem związana od 2011 roku.

Edyta Pudłowska

Dyrektor Zarządzająca segmentów: popularnonaukowy, podróżniczy, IT oraz psychologiczny.

Zarządza operacyjnie i strategicznie produktami z segmentu Popular Science, Men and Special Interest. Jest odpowiedzialna za wszystkie aspekty działalności biznesowej produktów: National Geographic, National Geographic Traveler, Focus, Focus Historia, Focus Historia Extra, Focus Extra, Focus Poleca Coaching, Coaching Extra, Chip i CRN. Z wydawnictwem związana od 2000 roku.

Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz

Dyrektor New Business i Corporate Media

Jest odpowiedzialna za wszelkie niestandardowe projekty realizowane przy wykorzystaniu portfolio Burdy oraz obszar magazynów custom publishing. Odpowiada za przygotowanie i produkcję eventów, produktów szkoleniowych i realizacji telewizyjnych. 

Katarzyna Sobańska – Helman

Dyrektor Regionalna Książek i Kolekcji

Zarządza operacyjnie i strategicznie działem książek Burdy w Polsce i Czechach. Jest odpowiedzialna za wszystkie aspekty działalności biznesowej produktów książkowych oraz ich dystrybucję i sprzedaż. Z wydawnictwem związana od 2015 roku.

Jerzy Janczak

Dyrektor Dystrybucji i Obsługi Klienta

Dyrektor departamentu dystrybucji z siedzibą w Warszawie. Jest odpowiedzialny za strategię i rozwój  dystrybucji oraz analizy rynku dystrybucji.

Agata Linek

Multichannel Marketing Director

Jest odpowiedzialna za zarządzanie działem prenumeraty i obsługi klienta wydawnictwa. Zajmuje się promocją i dystrybucją komercyjną prenumeraty całego portfolio w Polsce. Z wydawnictwem związana od 2000 roku.

Tomasz Gajda

Dyrektor Produkcji

Zarządza działem Produkcji i Prepress Quality. Jest odpowiedzialny za przygotowanie magazynów do druku oraz druk całego portfolio grupy Burda w Polsce. Z wydawnictwem związany jest od 2005 roku.

Adam Brzostek

Dyrektor IT

Zarządza działem IT i bezpieczeństwem informacji w firmie. Jest odpowiedzialny za utrzymanie infrastruktury IT w całym wydawnictwie. Z firmą związany od 2007 roku.

Zuzanna Potocka

Asystentka CEO