Alexander Sorg

Chief Executive Officer

Jest odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie biznesem mediowym w Polsce. Do zespołu Burda Polska dołączył we wrześniu 2016.

Justyna Namięta

Dyrektor Generalna Burda International Polska

Odpowiada za zarządzanie operacyjne i strategię rozwoju firmy. Z wydawnictwem Burda w Polsce związana od początku jego istnienia. Od roku 2009 Dyrektor Generalna wydawnictwa.

Dobrosława Snarska-Pełka

Chief Financial Officer

Odpowiada za strategię finansową grupy Burda w Polsce. Nadzoruje pracę działów controllingu, księgowości, IT, administracji. Do wydawnictwa dołączyła we wrześniu 2016 r. 

Michał Helman

Chief Commercial Officer

Odpowiada za zarządzanie połączonym działem sprzedaży reklamy: prasowej, digital, projektów specjalnych i eventów. W Burda International Poland pracuje od 11 lat.

Anna Podkowińska-Tretyn

Chief Digital Officer

Jest odpowiedzialna za strategię cyfrową wydawnictwa, a także wszystkie redakcje online i dział reklamy digital. Z wydawnictwem związana od 2015 roku.

Urszula Wilk

Dyrektor Zarządzający Segmentem Lifestyle i Poradnikowym

Zarządza operacyjnie i strategicznie produktami z segmentu lifestyle, poradnikowego, kulinarnego oraz ogrodniczego. Jest odpowiedzialna za wszystkie aspekty działalności biznesowej 21 brandów m. in. Gala, Glamour, InStyle, Claudia, Dobre Rady, Burda, Samo Zdrowie, Moje Gotowanie, Slowly Veggie, Mój Piękny Ogród,  Sielskie Życie. Z wydawnictwem związana od 2011 roku.

Edyta Pudłowska

Dyrektor Zarządzający Segmentem Luksusowym i Special Interest

Zarządza operacyjnie i strategicznie produktami z segmentu Popular Science, Men and Special Interest oraz luksusowego. Jest odpowiedzialna za wszystkie aspekty działalności biznesowej produktów: National Geographic, National Geographic Traveler, Focus, Focus Historia, Focus Poleca Coaching, Chip, CRN, Elle oraz Elle Decoration. Z wydawnictwem związana od 2000 roku.

Agnieszka Bieniak

Chief HR Officer

Zarządza procesami HR wydawnictwa. Jest odpowiedzialna za realizację strategii personalnej firmy oraz wszystkich aspektów personalnych w Polsce. Z wydawnictwem związana jest od  2016 r

Katarzyna Sobańska – Helman

Dyrektor Regionalna Książek i Kolekcji

Zarządza operacyjnie i strategicznie działem książek Burdy w Polsce i Czechach. Jest odpowiedzialna za wszystkie aspekty działalności biznesowej produktów książkowych oraz ich dystrybucję i sprzedaż. Z wydawnictwem związana od 2015 roku.

Mariusz Ryznar

Dyrektor ds. Specjalnych Projektów Dystrybucyjnych


Jerzy Janczak

Dyrektor Dystrybucji i Obsługi Klienta

Dyrektor departamentu dystrybucji z siedzibą w Warszawie. Jest odpowiedzialny za strategię i rozwój  dystrybucji oraz analizy rynku dystrybucji.

Tomasz Gajda

Dyrektor Produkcji

Zarządza działem Produkcji i Prepress Quality. Jest odpowiedzialny za przygotowanie magazynów do druku oraz druk całego portfolio grupy Burda w Polsce. Z wydawnictwem związany jest od 2005 roku.

Magdalena Kieferling

Head of Communications

Odpowiada za strategię komunikacji i kreowanie wizerunku Burda International Poland, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną oraz działania employer brandingowe.

Zuzanna Potocka

Business change manager