„Kocham Szycie” – nowy magazyn dla pasjonatów szycia i DYI, testowany przez polskich projektantów.  

 

„Kocham Szycie” jest uzupełnieniem naszego segmentu Advisory&Crafting, który od kilku lat intensywnie rozwija się w Polsce. Kupujemy coraz chętniej i coraz więcej ubrań polskich projektantów, wybieramy rzeczy uszyte w kraju. Jako wydawca magazynu Burda i platformy burda.pl jesteśmy blisko społeczności szyjącej i reagujemy na jej potrzeby.  Szycie to pasja, która łączy ludzi i pomaga rozwijać swoje umiejętności. Chcemy wykorzystać cenną wiedzę osób, które praktykują techniki szycia i kroju od lat i przybliżyć je miłośnikom domowego krawiectwa – mówi Zuzanna Potocka, Senior Bussiness Manager.

 

Do współpracy wydawca zaprosił m.in. Kasię Szczepaniak, założycielkę marki Proximite, a także projektantów współpracujących z platformą sprzedażową SHOWROOM.PL, takich jak Magda Hasiak czy Klaudyna Cerklewicz, którzy wzbogacili magazyn o praktyczne porady oparte o ich wieloletnie doświadczenie.

 

„Kocham Szycie”, skierowane jest do osób, które chcą zgłębić podstawy związane z tematyką krawiectwa, interesują się trendami, lubią wyzwania i chętnie eksperymentują z nowymi fasonami. Magazyn będzie ukazywać się w miesięcznym cyklu wydawniczym w cenie 12,99 zł.

 

Premiera: 14.09.2018