12 stycznia redakcja magazynu ELLE Polska uhonorowała laureatów najbardziej prestiżowej i cenionej na świecie nagrody kosmetycznej – ELLE INTERNATIONAL BEAUTY AWARDS. Była to dziesiąta – jubileuszowa odsłona plebiscytu, w którym udział bierze udział 45 edycji pisma. Redaktorzy działu urody, co roku wybierając najlepsze produkty, a każde ELLE ma prawo wyróżnić kosmetyki krajowe. Polskie marki otrzymały wyjątkowe nagrody, są to grafiki, autorstwa utalentowanej młodej ilustratorki, Karoliny Pawelczyk, jej prace można obejrzeć również w najnowszym wydaniu ELLE.

Oto zwycięzcy ELLE INTERNATIONAL BEAUTY AWARDS 2022:

ZAPACH :

Eden-Roc La Collection Privée CHRISTIAN DIOR

MAKIJAŻ:

TUSZ DO RZĘS - Lash Idôle LANCÔME
KOSMETYK DO UST - Rouge Coco Bloom CHANEL
PODKŁAD - Radiant Cream Foundation CLÉ DE PEAU BEAUÉ 
POLSKI KOSMETYK-  Sypki puder odbijający światło Variété EVELINE COSMETICS

WŁOSY:

SZAMPON DO WŁOSÓW - Curl Manifesto KÉRASTASE ODŻYWKA DO WŁOSÓW - No. 5 Bond Maintenance Conditioner OLAPL
ODŻYWKA DO WŁOSÓW - No. 5 Bond Maintenance Conditioner OLAPLEX STYLIZACJA WŁOSÓW - Dry Texturizing Spray ORIBA POLSKI KOSMETYK - Maska do włosów Biovax Prebiotic L’BIOTICA

PIELĘGNACJA TWARZY:

ANTI-AGING - Abeille Royale Youth Watery Oil GUERLAIN NAWILŻENIE - The Cream AUGUSTINUS BADER MASKA - Vital Perfection LiftDefine Radiance Face Mask SHISEIDA POLSKI PRODUKT - Good Skin Acid Peel BIELENDA

PIELĘGNACJA CIAŁA:

ANTY-CELLULIT - Le Sculpteur SISLEY OCHRONA PRZECIWSŁONECZNA - Glowscreen Sunscreen SPF 40 PA+++ SUPERGOOP!

NAWILŻANIE CIAŁA - Tonic Moisturizing Balm with Essential Oils CLARINS POLSKI KOSMETYK - Baltic Home Spa Wellness ZIAJA

ZIELONY KOSMETYK:

MAKIJAŻ - Im-Possible Mascara KJAER WEIS PIELĘGNACJA WŁOSÓW - Love Instant Mask DAVINES PIELĘGNACJA CIAŁA - Skin Food Body Butter WELEDA POLSKI KOSMETYK - Naturalny dezodorant w kremie CZTERY SZPAKI

Szczegółowe informacje dotyczące nagrodzonych kosmetyków znajdziesz w lutowym wydaniu magazynu ELLE.

Magazyn ELLE to pierwsze na polskim rynku międzynarodowe pismo o modzie - ukazuje się nieprzerwanie od października 1994 r. Pojawienie się ELLE wprowadziło na rynek prasy kobiecej nową, światową jakość, tysiącom Polek przybliżyło modę od wielkich projektantów, pozwoliło być na bieżąco z trendami, pomogło je zinterpretować i odnaleźć się w nich. ELLE zawsze stało blisko kobiet i tak pozostało do dziś. Magazyn drukowany i serwis internetowy tworzą multimedialną markę skierowany do otwartych i świadomych siebie Polek. Magazyn ELLE czyta blisko 250 000 osób, a elle.pl ma ponad 9 000 000 odsłon miesięcznie. Konto na Instagramie śledzi ponad 135 000 osób, zaś profil na Facebooku ponad 235 000. ELLE niezmiennie od lat wyznacza trendy, mówi głosem niezależnych, ciekawych siebie i świata kobiet, udowadnia, że moda i styl to dużo więcej niż ubrania.