- Naszym celem jest zebranie w jednym miejscu rzetelnej i podpartej nauką wiedzy na temat pandemii. Rozprawimy się z mitami i fake newsami, które wokół niej narosły - mówi Agnieszka Wirtwein-Przerwa, Head of Digital Engagement Travel&Science w Burda Media Polska.

W sekcji znajdują się bieżące informacje dot. koronawirusa oraz pogłębione treści z numeru specjalnego magazynu „Focus Wiedza” poświęconego koronawirusowi COVID-19.

Stronę otwiera podcast "Co trzeba wiedzieć o koronawirusie", prowadzony przez szefa działu Nauka magazynu Focus, Jana Stradowskiego.

Partnerami sekcji są eSky oraz Goingg, którzy dostarczają aktualnych i sprawdzonych informacji dotyczących podróży lotniczych oraz wydarzeń. W zakresie treści turystycznych partnerem raportu jest National-Geographic.pl.

Focus.pl zanotował w styczniu 1,2 mln unikalnych użytkowników i 3,5 mln odsłon (źródło: Google Analytics, styczeń 2020 r.).

Więcej informacji na: www.focus.pl/koronawirus