Wolt to aplikacja do zamawiania jedzenia z najlepszych restauracji i poszerzania kulinarnych horyzontów we własnych miastach. Aplikacja obecna jest w 22 krajach i ponad 75 miastach na świecie. W Polsce operuje w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu oraz Katowicach. W trosce o klientów i w odpowiedzi na obecną sytuację związaną z epidemią, Wolt wprowadził także możliwość wyboru dostawy bezkontaktowej.

Pierwsze tego typu rozwiązanie na naszym rynku, wywodzi się z potrzeby dostarczania czytelnikom ich ulubionych magazynów bez konieczności opuszczania domów. Czytelnicy magazynów mają teraz także możliwość wsparcia lokalnych restauracji, dzięki składaniu zamówień w aplikacji Wolt.

Od samego początku uznaliśmy pomysł szybkiego dostarczania ulubionych magazynów naszych klientów do domu wraz z zamówionym daniem jako bardzo pozytywny - myślę, że to istotna przyjemność w dzisiejszej codzienności. Smacznego i miłej lektury #zostańmywdomu – Nicolas Jedraszak, General Manager Wolt Polska.

Koncept, który testujemy z Wolt, jest nie tylko odpowiedzią na ograniczenia związane z aktualną sytuacją. Od dłuższego czasu obserwujemy zmiany przyzwyczajeń zakupowych i poszukiwanie przez użytkowników wygodnych rozwiązań, dzięki którym mogą mieć więcej czasu dla siebie. A dzięki szybkiej dostawie z Wolt, również dla naszych tytułów. W przypadku branży wydawniczej digitalizacja, to nie tylko cyfryzacja treści. E-commerce i aplikacje otwierają przed nami zupełnie nowy możliwości dotarcia do czytelników, którzy cenią sobie kontakt z „drukiem”. – Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer, Burda Media Polska.

W aplikacji Wolt oferujemy możliwość zamówienia magazynów: ELLE, ELLE Man, ELLE Deco, National Geographic, National Geographic Traveler, Glamour oraz Gala.

W Travelerze otwieramy się na nowe możliwości i szukamy atrakcyjnych sposobów dotarcia do naszych czytelników. Podróże i kulinaria tworzą bardzo silny związek - smaki są zwykle jednym z najcenniejszych wspomnień z wyjazdów. Teraz dzięki naszej współpracy można mieć cały świat na swoim talerzu z Travelerem, jako inspiracją do planowania przyszłych bliższych i dalszych podróży. – Agnieszka Franus-Załęska, redaktor naczelna National Geographic Traveler.

Jeśli nie muszę, nie wychodzę. #siedzęwdomu. Pracuję równie intensywnie jak w redakcji i zazdroszczę wszystkim, którzy mają czas na gotowanie. Zaczęłam zamawiać obiady z moich ulubionych miejsc, aby je  wspierać ich w tym trudnym czasie dla nas wszystkich. W niektórych miejscach mogę zamówić dodatkowo wydanie ELLE! W końcu nie ma to jak książka, papier po cały dniu on-line. #czasnaczytanie! – Marta Drożdż, redaktor naczelna ELLE.

Pierwsze partnerskie restauracje biorące udział w projekcie, w których można zamówić magazyny to: MOD, Reginabar, Nadwiślański Świt, Youmiko Vegan Sushi, Komu Komu, Wozownia, Shuk, Mezze. Oferta partnerów gastronomicznych będzie stale powiększana.

Ten wyjątkowy koncept wpisuje się w obecny ruch społeczny #zostańwdomu. Jest to kolejna propozycja dla naszych czytelników ułatwiająca im dostęp do ulubionych tytułów prasowych bez konieczności wychodzenia z domu. Wcześniej wprowadzona została oferta zamówień z darmową dostawą do domu za pomocą platformy www.kultowy.pl.