Bdigital powstało w odpowiedzi na zapotrzebowanie Klientów. Marki coraz chętniej decydują się na współpracę z dużą ilością mikroinfluencerów. Koordynacja tego typu kampanii jest niezwykle pracochłonna – Bdigital automatyzuje niektóre procesy, co sprawia, że projekty są przeprowadzane sprawnie i w wygodny sposób.

Zależało nam na stworzeniu intuicyjnej platformy, w której Klienci znajdą dopasowane do swoich potrzeb rozwiązania, pozwalające im na nawiązanie kontaktu z influencerami, a co za tym idzie umożliwienie im szerokiej promocji swoich marek. - mówi Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, Sales Director Burda Media Polska.

Platforma oferuje influencerom dostęp do panelu użytkownika, w którym mogą zarządzać bieżącymi projektami, wgrywać propozycje postów, śledzić rozliczenia i komunikować się z moderatorem kampanii przy pomocy dedykowanego chata.

Część projektów będzie współtworzona z portalami Burdy, m.in. Glamour.pl, Elle.pl czy National-Geographic.pl. Influencerzy mogą zostać zaangażowani w np. pisanie artykułów, przygotowywanie dedykowanego contentu czy współtworzenie serwisów internetowych wydawnictwa.

Wierzymy, że nasze długoletnie doświadczenie w budowaniu serwisów internetowych oraz w pracy z klientami z wielu branż pozwoli na realizację kampanii na najwyższym poziomie. – mówi Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer Burda Media Polska.

Klienci przy pomocy panelu akceptują propozycje influencerów oraz treści zgłoszone w ramach kampanii. W trakcie jej trwania w łatwy sposób mają możliwość śledzenia postępów i wyników projektu.

Bdigital pozwala na dokładne dopasowanie influencerów do potrzeb Klienta. Dzięki integracji z kontem influencera, możemy na bieżąco sprawdzać dane demograficzne oraz zaangażowanie odbiorców i na bazie tych statystyk dopasować twórców do projektu Klienta.

W Polce z kanałów Socia Media korzysta 19 milionów osób (powyżej 16 roku życia), z czego 55% użytkowników posiada konta na Instagramie, a 15 % na TikToku. (źródło: raport Hootsuite “Digital 2020”).

Zasięg serwisów internetowych Burda Media Polska, to 15 mln suma unikalnych użytkowników, 53,3 mln odsłon, 2 mln fanów na Facebooku, 2,7 mln we wszystkich social mediach (dane własne, 12/2019).

Za realizację projektu odpowiedzialny jest zespół Burda Digital Lab, który oferuje także kompleksową obsługę mediów społecznościowych, w tym planowanie komunikacji, moderację i przygotowanie treści na Facebooka i Instagrama.