W porównaniu z analogicznym okresem w roku 2019 jest to wzrost aż o 49 %. ELLEdeco.pl także może poszczycić rekordową ilością odsłon na poziomie 1,5 mln (Google Analytics marzec 2020 r.).

ELLE.pl szybko reaguje na dynamicznie zmiany zachodzące wokół nas, podejmuje tematy ważne dla współczesnych kobiet, porusza problematykę społeczną i przybliża sylwetki inspirujących postaci.

To że przychodzi nam cieszyć się z rozwoju naszych produktów w tak trudnych i nowych dla wszystkich okolicznościach jest dość abstrakcyjną sytuacją. Mówi jednak wiele o obecnej roli mediów lifestylowych. Zareagowaliśmy szybko, zmieniliśmy w ciągu kilkudziesięciu godzin nasze plany redakcyjne, gdy tylko wiadomo było, że najważniejsze będzie powiedzieć naszym czytelnikom: "Nie panikujmy. Zostańmy w domu". Informujemy więc o inicjatywach społecznych, radzimy, jak zorganizować sobie życie na home office, rozmawiamy z ekspertami i rozpoznawalnymi postaciami, których opinie i działania inspirują nas od dawna lub na nowo. Nie rezygnujemy z mody - to nasze DNA . Stoimy murem za polskimi markami i wspieramy je na każdym kanale, na którym obecny jest tytuł ELLE. – podkreśla Marta Kowalska, Head of Digital Engagement i redaktor prowadząca ELLE.pl.

ELLE.pl osiąga również rekordowe wyniki w obszarze e-commerce. W porównaniu do ubiegłego roku podwoiliśmy ruch przekierowywany do e-sklepów przez nasze widgety. W ostatnim czasie wprowadziliśmy szereg natywnych form reklamowych, znanych do tej pory wyłącznie ze sklepów internetowych. Spośród innych ofert rynkowych wyróżniają nas również CTR-y z treści e-commerce. Dla ELLE.pl wynik powyżej 50% zaczyna być standardem. Dodatkowo dzięki wprowadzonym innowacjom niebawem będziemy mogli optymalizować wraz ze sklepami ścieżkę konwersji. – dodaje Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer.

ELLE jako pierwszy magazyn w Polsce utworzył w grudniu 2019 roku konto na platformie TikTok, gdzie w ciągu miesiąca przybywa średnio 1,5 miliona emisji mikrowideo. Publikowane cykle wideo, takie jak: „ELLE Music Game”, czy „Kosmetyczka ELLE” cieszą się dużą popularnością wśród obserwatorów. Na Facebooku profil ELLE obserwuje 211 tysięcy osób, a na Instagramie 123 tysiące. Profil ELLE Decoration ma prawie 44 tysięcy fanów na Facebooku, a na Instagramie obserwuje go 33 tysiące osób.