Kadra Zarządzająca

Alexander Sorg

Alexander Sorg

Chief Executive Officer

Jest odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie biznesem mediowym w Polsce. Do zespołu Burda Media Polska dołączył we wrześniu 2016.

Justyna Namięta

Justyna Namięta

GENERAL DIRECTOR

Odpowiada za zarządzanie operacyjne i strategię rozwoju firmy. Z wydawnictwem Burda Media Polska związana od początku jego istnienia. Od roku 2009 Dyrektor Generalna wydawnictwa.

Dobrosława Snarska-Pełka

Dobrosława Snarska-Pełka

Chief Financial Officer, Human Resources

Odpowiada za strategię finansową grupy Burda Media Polska. Nadzoruje pracę działów controllingu, księgowości, IT, administracji. Do wydawnictwa dołączyła we wrześniu 2016 r. 

Michał Helman

Michał Helman

Chief Commercial Officer

Odpowiada za zarządzanie połączonym działem sprzedaży reklamy: prasowej, digital, projektów specjalnych i eventów. 

Justyna Dziegieć

Justyna Dziegieć

Chief Digital Officer

Odpowiada za zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu w obszarze digital Grupy Burda, zarówno w zakresie obecnego portfolio produktów, jak również za dalszą ekspansję w obszarze digital na polskim rynku. W Burda Media Polska od września 2019 r.

Katarzyna Sobańska–Helman

Katarzyna Sobańska–Helman

Chief Business Development Officer

Od połowy 2015 roku zarządza działem książek w Burda Media Polska. W nowej roli Chief Business Developement Officera odpowiada za dalszy rozwój biznesu książek, kolekcji Burda Media Polska, prenumeraty oraz koncentruje się na budowaniu nowych relacji z partnerami zewnętrznymi.