Z początkiem września br. Tomasz Jażdżyński obejmie nowo powołane stanowisko Wiceprezesa ds. operacyjnych (COO) w Burda Media Polska. Jażdżyński będzie odpowiadał za pion finansowy, IT, obszar prawny, dystrybucji i produkcji. Jego zadaniem będzie też wsparcie dalszej ekspansji cyfrowej m.in. poprzez proces fuzji i przejęć prowadzonych przez Burdę w Polsce.

„Bardzo się cieszę, że mogliśmy pozyskać do zespołu zarządzającego Burdy tak doświadczonego managera jak Tomasz Jażdżyński. Z sukcesem zakończyliśmy 2022 rok i jesteśmy teraz w intensywnym procesie budowania nowej organizacji i wzrostu digitalowego biznesu w Polsce. Ponad 25-letnie doświadczenie Tomasza na rynku mediów – ze szczególnym uwzględnieniem obszaru transformacji cyfrowej, nowych projektów biznesowych oraz fuzji i przejęć – to istotne wzmocnienie w kluczowych i strategicznych dla nas obecnie obszarach”  – powiedział Maciej Klepacki, Chief Executive Officer Burda Media Polska.

„Burda Media to, po przeprowadzonych ostatnio przejęciach, jeden z ciekawszych projektów na polskim rynku mediów. Wyjątkowe portfolio w obszarze luxury & lifestyle, mocne produkty cyfrowe oraz determinacja i realne wsparcie właściciela pozwolą na realizację ambitnych planów zarówno w zakresie wzrostu organicznego jak i na rynku fuzji i przejęć” – skomentował Tomasz Jażdżyński.

Od września 2023 roku w skład polskiego zespołu zarządzającego Burda Media Polska będą wchodzić:

Maciej Klepacki – Chief Executive Officer / prezes zarządu

Tomasz Jażdżyński – Chief Operating Officer / wiceprezes zarządu

Michał Helman – Chief Commercial Officer

Agnieszka Wicher – Szczesna – Managing Director Luxury, Lifestyle & Travel

Małgorzata Górska – People, Culture & Communication Director

Tomasz Jażdżyński w latach 2018 – 2022 jako prezes zarządu Gremi Media SA, wydawcy m.in. dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet” z sukcesem przeprowadził transformację cyfrową firmy, zarówno w obszarze produktowym jak i finansowym. Podczas jego ponad czteroletniej kadencji prezesa zarządu, Gremi Media osiągnęła niekwestionowaną pozycję lidera mediów ekonomiczno-finansowych, a także ponad pięciokrotnie zwiększyła generowane zyski, osiągając rentowność EBITDA na poziomie 24%, głównie dzięki wzrostowi sprzedaży zyskownych produktów cyfrowych.

W przeszłości Tomasz Jażdżyński był prezesem zarządu portalu Interia.pl (2000-2004), który jeszcze przed ukończeniem 30 roku życia wprowadził na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych, a także dyrektorem finansowym Wirtualnej Polski. W latach 2005 – 2008 pełnił funkcję prezesa zarządu portalu Bankier.pl, który również wprowadził na GPW w Warszawie. W latach 2008 – 2010 ponownie pełnił funkcję prezesa zarządu portalu Interia.pl, będąc w tym czasie również członkiem międzynarodowego Komitetu Sterującego ds. Internetu grupy Bauer Media.

W latach 2011 – 2016 Tomasz Jażdżyński był prezesem GG Network SA (wchodzącego w skład koncernu mediowego Naspers Ltd.), a także pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Segmentu Media i Komunikacja Grupy Allegro, w skład którego poza GG Network SA wchodziły również Grupa Bankier.pl sp. z o.o. i Wykop.pl sp. z o.o. W tym czasie stworzył też i zarządzał centralnym biurem reklamy grupy obsługującym poza GG, Bankier.pl i Wykop.pl takie marki jak Allegro, Ceneo, OLX czy Otomoto.

Tomasz Jażdżyński jest absolwentem AGH w Krakowie na kierunkach Informatyka (1995) oraz  Zarządzanie i Marketing (1998). W branży internetowej pełnił liczne funkcje członka rad nadzorczych w tym IAB Polska i Polskich Badań Internetu sp. z o.o.. Jest członkiem zarządu Izby Wydawców Prasy. Otrzymał tytuł Człowieka Roku polskiego Internetu 2004 od redakcji Internet Standard, a w 2009 roku prestiżową nagrodę MIXX Awards za dokonania życiowe od IAB Polska.