Burda Media Polska zarządza platformami multimedialnymi, które łączą marki klientów reklamowych z użytkownikami swoich serwisów internetowych, zaangażowaną społecznością w social mediach, lojalnymi czytelnikami magazynów, a także uczestnikami eventów.
Oferta reklamowa Burda Media Polska to:
- Efektywne dotarcie w segmencie kobiecym (digital, eCommerce, social media, print, eventy)
- Obecność reklamowa przy najwyższej jakości treściach redakcyjnych
- Wysoka skuteczność kampanii digital (w tym model performance i programmatic)
- Autorskie rozwiązania w kanałach Social Media: Facebook, Instagram i Tiktok
- Dedykowane rozwiązania reklamowe realizowane przez Content Studio (native & branded content)
Skuteczne dotarcie i najlepsze dopasowanie – kluczem do sukcesu!
- 800 mln wyświetleń reklamowych miesięcznie
- 90% średnie viewability reklam display
- 85% odsłon stron serwisów generują Kobiety
- Affinity index 126 w grupie kobiet, dla Top 20 wydawców digital w polskim internecie
Nr 1 w marketingu rekomendacji Beauty
Testy produktów kosmetycznych przeprowadzane w Klubie Recenzentki Wizaz.pl to flagowe rozwiązanie w marketingu rekomendacji dla wszystkich marek z segmentu beauty.
- 20 lat na rynku
- Ponad 170 000 recenzentek w Klubie Recenzentki Wizaz.pl
- Blisko 2 mln rzetelnych i organicznych recenzji w katalogu KWC
- Prawie 180 000 produktów kosmetycznych w katalogu KWC
- Własna platforma influencerska
- Ponad 50 produktów nagrodzonych tytułem Kosmetyk Wszech Czasów 2023
Zintegrowana komunikacja 360 stopni