Nowa era video w Burda Media Polska

Video to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi w budowaniu wizerunku marki, angażowaniu społeczności oraz dostarczaniu inspirujących treści, które poruszają i zostają z widzem na dłużej. Szczególne miejsce zajmuje tu lifestyle video, w które Burda Media Polska konsekwentnie inwestuje.  

„W świecie, w którym konsumenci poszukują autentyczności i wartościowych treści, lifestyle’owe formaty video stają się coraz skuteczniejszym narzędziem komunikacji. Burda Media Polska jest liderem w obszarze lifestyle media, dlatego z pełnym przekonaniem rozwijamy i inwestujemy w obszar video. Dla marek z naszego portfolio takich jak ELLE, Glamour, VIVA!, czy Wizaż jest to dziś naturalne środowisko, w którym oferują odbiorcom treści bliskie, potrzebne i prawdziwe. Natomiast dla naszych partnerów reklamowych video, a w szczególności teraz nowo wprowadzona do oferty Burda platforma YouTube to kolejne miejsce, w którym w ramach zintegrowanej obecności 360 stopni mogą zaistnieć.”

– mówi Maciej Klepacki, Prezes Zarządu Burda Media Polska.  

Tworzymy angażujące i strategicznie zaplanowane wideo z segmentu luxury & lifestyle. Naszą misją jest dostarczanie treści, które nie tylko przyciągają uwagę, ale budują emocjonalną więź z odbiorcą. 

Wierzymy, że kluczem do skutecznej komunikacji z wykorzystaniem formatu wideo jest połączenie sztuki wizualnej z przekazem dopasowanym w oparciu o dogłębne zrozumienie grupy docelowej. Każdy projekt traktujemy jak opowieść – skrojoną na miarę odbiorcy, wzmacniającą tożsamość marki i jej aspiracyjny charakter. 

Działamy na styku jakościowej produkcji i skuteczności digitalowego storytellingu. 

“Naszą misją jest pokazanie kobietom, że lifestyle nie jest dążeniem do perfekcji, jest wolnością wyboru, który nie musi nikomu imponować – wystarczy, że da im poczucie życia w zgodzie ze sobą.”

– dodaje Karolina Bornińska, Head of Video Hub w Burda Media Polska.

Uruchomienie Video Hub

2024 rok był przełomowy dla obszaru video w Burda Media Polska. Wystartował Video Hub – nowoczesny, kompleksowy departament odpowiedzialny za planowanie, produkcję, postprodukcję oraz dystrybucję treści video Burda Media Polska na wszystkich platformach i polach ekspozycji (internetowe serwisy własne, Instagram, TikTok, YouTube). To tu powstała także zupełnie nowa strategia video oparta na regularnych, długich i angażujących formatach, które stale zdobywają sympatię widzów.

W ramówkach marek Burda Media Polska zadebiutowały m.in.: 

  • „Życie od Nowa” – inspirujący talk show Joanny Przetakiewicz, rozmowy z odważnymi mężczyznami o kryzysach, relacjach, emocjach i słabościach. Dostępny na kanale VIVY! na YouTube;
  • „Elle Essence” – wideocast Michała Zaczyńskiego, cykl rozmów z osobami, które są esencją świata mody, a więc tego, co od zawsze leży w DNA marki Elle. Dostępny na kanale ELLE na YouTube;
  • „SPAring” – format Katarzyny Dąbrowskiej, redaktorki naczelnej Glamour. To cykl dziewczyńskich rozmów często o intymnych, dziewczyńskich sprawach – ciele, samoakceptacji, społecznych wyzwaniach stojących przed kobietami. Dostępny na kanale Glamour Polska na YouTube.

Nasza oferta programowa wzbogacana jest o kolejne audycje, które przyciągają coraz szerszą publiczność. Wśród nich znajdują się m.in.:

  • “Sport ELLEment” – głębokie, intymne rozmowy ze sportowczyniami, które na co dzień mierzą się z ogromną presją, a mimo to pozostają sobą. Rozmowy nowego formatu ELLE przeprowadza redaktorka ELLE, Joanna Misiarz. Dostępny na kanale ELLE na YouTube;
  • “Szafa ELLE” – rozmowy o modzie, stylu, w którym bohaterki zapraszają widzów do swojej prywatnej przestrzeni – garderoby. Dzięki obecności stylistki – Karoliny Limbach – rozmowy nie ograniczają się do przeglądu ubrań, a są wnikliwym spojrzeniem na styl jako formę wyrażania siebie. Dostępny na kanale ELLE na YouTube;
  • “Beauty Talks” – format, w którym influencerzy makijażyści, właściciele marek kosmetycznych rozmawiają o trendach, pielęgnacji, ale też o samoakceptacji i świadomym podejściu do piękna. Dostępny na kanale Wizaż na YouTube

Nowe studio – nowy poziom realizacji 

W marcu 2025 roku otworzyliśmy nasze nowoczesne studio broadcastowe. Trzy niezależne przestrzenie nagraniowe i profesjonalny sprzęt do nagrywania oraz streamingu pozwala realizować nawet najbardziej ambitne projekty. To tu powstają nasze różnorodne formaty lifestyle’owe. 

DYNAMICZNY FILMIK ZE STUDIA

Video Hub, czyli kreatywność, lifestyle i technologia 

Nowe studio to nie tylko wejście na niedościgniony przez innych wydawców poziom produkcji i jakości treści – to także ogromna szansa dla naszych klientów i partnerów. Oferujemy: 

  • tworzenie branded content w formatach, które naturalnie wkomponowują produkt, usługi oraz marki w angażującą treść; 
  • kompleksową obsługę produkcyjną: programy, wideocasty, eventy, webinary – wszystko w jakości premium i dostosowane do świata lifestyle’u; 
  • wynajem przestrzeni studyjnej oraz doświadczonej ekipy realizacyjnej pracującej na co dzień w Video Hub.

Poznaj naszą ofertę. (link do pdf do dodania)

Formaty wideo sygnowane marką szyte na miarę kampanii natywnych 

Wspólnie z naszym Burda Content Studio tworzymy jeszcze więcej komercyjnych treści video dla wszystkich marek z lifestyle’owego portfolio Burda Media Polska. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Dopasowujemy ton, format i przekaz do charakteru serwisu lub magazynu i jego odbiorcy – czy to fanek beauty, miłośników designu, rodziców, czy po prostu świadomych konsumentów.

https://www.youtube.com/watch?v=Oa1-AWaedAg

Masz pomysł? My mamy narzędzia, zespół i przestrzeń, by go zrealizować. 

Zapraszamy do współpracy – razem stwórzmy format, który zostanie z widzami na długo!

Napisz do nas: video@burdamedia.pl