O nas
Burda International to jedna z największych światowych spółek mediowo - technologicznych, która prowadzi swoją działalność w 17 krajach. Zatrudnia 3500 pracowników i posiada 350 brandów medialnych. W Polsce od ponad 25 lat z pasją rozwijamy rynek mediowy, wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom technologicznym i kontentowym odbiorców w każdym wieku.
Jako jedyni posiadamy pełne portfolio tematyczne ponad 60 produktów, w tym magazyny i najnowocześniejsze produkty digitalowe. Jesteśmy także wydawcą bestsellerowych książek, kolekcji dziecięcych, magazynów Custom Publishing oraz organizatorem prestiżowych eventów. Z kreowanym przez nas unikalnym kontentem co miesiąc docieramy do ponad 23 milionów osób.
Kadra zarządzająca
Martin Weese
Deputy Chief Executive Officer
Od lutego 2022 r. jest odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie biznesem mediowym w Polsce. Do zespołu Burda International dołączył w 2019 r., w 2021 r. objął stanowisko Chief Operation Officer’a w międzynarodowych strukturach firmy.
Maciej Klepacki
Chief Executive Officer
Obecnie Dyrektor Generalny Edipresse Polska z którym związany jest od 2017 roku.
Z dniem 1 lipca 2022 roku obejmie stanowisko CEO Burda Media Polska i będzie odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie biznesem mediowym połączonych firm w Polsce.
Przemysław Kłobut
CHIEF FINANCIAL OFFICER
Odpowiada za strategię finansową grupy Burda Media Polska. Nadzoruje pracę działów controllingu, księgowości, IT, administracji. Do wydawnictwa dołączył w grudniu 2021 r
Małgorzata Górska
PEOPLE CULTURE & COMMUNICATION DIRECTOR
Jest odpowiedzialna za strategię people & culture grupy Burda Media Polska. Nadzoruje procesy związane z obszarem HR i komunikacją wewnętrzną. Do wydawnictwa dołączyła w lipcu 2021 r.
Jowita Żak
Managing Director Advisory, Food, Gardening & Crafting
Jest odpowiedzialna za strategię w obszarze segmentu poradników, magazynów kulinarnych, ogrodniczych i craftingowych grupy Burda Media Polska. Odpowiedzialna także za zarządzanie oddziałem BMP we Wrocławiu. Do wydawnictwa dołączyła w styczniu 2020 r.
Agnieszka Wicher-Szczesna
Managing Director Luxury & Lifestyle
Odpowiedzialna za segment Luxury&Lifestyle, strategię social mediową wszystkich produktów, realizację projektów niestandardowych oraz produkt reklamowy. Nadzoruje również prace Content Studio. Do Edipresse Polska dołączyła w 2007 r.
Michał Helman
Chief Commercial Officer
Odpowiada za zarządzanie połączonym działem sprzedaży reklamy: prasowej, digital, projektów specjalnych i eventów.

