8 lipca Marta Średnicka objęła stanowisko Publisher Team Leader z linią raportowania do Anety Wikariak, Beauty&Fashion Segment Director. Marta dba o strategię contentową i social mediową serwisu Wizaz.pl, współpracując z działami centralnymi firmy. Do jej zadań należy także wspieranie działań dedykowanych społeczności Wizażanek, katalogowi KWC oraz rozwoju strategii wideo. Wraz z całą redakcją Marta odpowiada za wsparcie działań promocyjnych, jak również potrzeb związanych z unikalną ofertą reklamową Wizaz.pl.
Marta posiada bogate doświadczenie zawodowe. Przez ponad cztery lata była związana z Burda Media Polska, gdzie m.in. pełniła rolę głównego wydawcy serwisu Wizaz.pl. Wcześniej przez 3 lata jako redaktorka internetowa była związana z serwisem Onet.pl.
Wizaz.pl to unikalny na rynku produkt. Codziennie informuje kobiety o urodowych trendach i nowościach. Jest bazą wiedzy dzięki recenzjom produktów i opiniom Wizażanek i ekspertów. Katalog Kosmetyk Wszech Czasów to 2 miliony recenzji, 190 tys. produktów, 180 tys. recenzentek oraz 8,5 tys. marek! Wizaz.pl dociera miesięcznie do 5,4 mln UU, którzy generują ponad 14,7 mln odsłon strony (źródło: Gemius Prism maj 24).